Friday, December 24, 2010

sama kemaluan

Hye bloggers hye stalkers. Ayat Aqila Fariha. Promote sikit. Ok, Dah bersawang berhabuk blog aku ni, kalau cicak mati pon dah boleh jadi mumia. Berabad dah tak update. Bukan masalah aku tak ada duit nak bayar bill internet, tapi mood nak tulis tak ada. Idea macam tak ada jugak sebenarnya. Malas tu lagi salah satu faktor lah kan.Ok persetankan semua tu. Sekarang aku bukan nak cerita pasal cicak ke pasal bil internet ke, bukan bukan. Apa saya nak cerita sekarang adalah berkaitan dengan keruntuhan moral anak anak remaja dewasa ini. Puii. Ayat macam wakil rakyat nak masok bertanding pilihan raya.

 Ok, beberapa hari yang lepas. Dalam pukul 4 petang aku bangun tidur. Tengok henset ada member ajak lepak. Minum minum. Aku ok kan saja. Mandi pakai baju hensem hensem seket aku gerak. Aku pandu kancil ber enjin role royce aku ke area area cheras. Perjalanan tak lama, kancil aku boleh pergi sampai 170km/h. Rileks je. Tengah aku syok syok tekan minyak tiba tiba ada satu isu dari radio yang tarik perhatian dan ganggu konsentrasi pemanduan aku. Pasal video seorang lelaki yang mengaku diri dia gay.

Ferrrkkkk!!

 Ouh man. ouh jantan. ouh lelaki. Apa ni weyh. Tak ada maruah ke apa. kalau tak ada maruah pon tunjuk lah sikit yang kau ada kemaluan and tahu malu. Terdetik kat hati aku, apa lah nak jadi dengan manusia zaman sekarang ni. Ok tak apa, aku cuba abaikan and malas nak amik port. Die bukan nak gay dengan aku pon, so pergi mati.

 Orait aku sampai cheras dalam pukul 5.30 petang. Lepak dekat satu bistro ni. Lahanat punya member, dia ajak dia lambat. Tak apa, die baek. Dia pernah belanja aku teh tarik gelas kecik and bagi aku pinjam 10 ringgit dulu. so tak ada hal. Aku tunggu. Aku duduk sambil memerhatikan orang sekekekeliling. Fuhh. ada awek sebelah meja gua ni. Tinggi ala ala Kate Perry kaki ala ala Wonder Girls badan ala ala Maria Ozawa muka ala ala Snoop Dog. Negro lahh. Aku palingkan muka jauh jauh dari meja sebelah. Mengucap panjang panjang. 


 Ok dah sepuluh minit aku tunggu. Member aku tak sampai sampai lagi. Aku capai henset, on9. Tengah aku asik on9 ada suara suara jantan yang dilembut lembutkan terpekik2 dari meja depan. Aku memang pantang suara bullshit macam ni.


" Ehyouuu orang! Lama tak jumpaa sangat sangat youu" pekik lelaki bersinglet purple dekat dua orang lagi kawan die yang tengah lepak kat situ. Datang rapat seket. Ha nah kau.


COMOLOT!! *cium mulut


 Ahhh. Fuck gila. Anjing punya gay. Aku palingkan muka jauh jauh. Terus pandang negro sebelah meja tadi. Aku tenung dia dalam dalam. Negro pon Negro lah. Janji tak maen bontot macam gay. Aku taip mesej. 


" weyh chaa. jom lepak tempat laen. bistro kat sini japg kene sambar kilat"


 Send.



p/s:

Aku dah tengok video ni. It Gets Better saya gay saya ok. And ramai pon dah tengok aku rasa.Mengaku dan mempertahankan diri dia sebagai seorang gay. Even aku ni teruk sampai bangun pukul 4 petang, tengok negro ape semua. cehh. Tapi kalau dah sampai mengaku and pertahankan diri sebagai seorang atheist, itu melampau.

Aku pun banyak salah kepada-Nya. Terlalu banyak, tapi jauh dekat hati kecil aku tau,

Islam is my religion, always am, always will be.

Come on lah

2 comments: