Saturday, September 4, 2010

KLIA dan LCCT

3.00 pm


tap tap tap menaip SMS.
"Amira, kau dah sampai ke belom? Aku dah dekat KLIA nieh"
butang hijaun ditekan. Send.


4.00 pm.

tit tiit~ tit tiit~
mesej masok.
"weyh angah, aku dah sampai nieh. Dekat balai ketibaan domestik, kau kat mana?"


replying mesej.
"mana kau, aku kat situ lah. kau dekat pintu berapa ni?"




4.10 pm.


Mana lah budak ni. Penat aku cari dah. Telefon aku ni teknologi tinggi, Kol tak boleh, tak dengar suara. Aku taip lagi mesej. tekan tekan


"Weyh! mana kau?? tunggu kat pintu 5 domestic arrival."


mesej di balas..


"Alaa, aku tak tau lah pintu 5 dekat mana, kau lah datang sini, aku dekat coffee bean ni cepat lah seket"


ok tak apa. aku mengalah. aku pergi cari dekat coffee bean. coffee bean pon aku tak tau kat mana kat KLIA ni. maacam tak ada je aku rasa. tak apa, mungkin die baru bukak semalam, tu sebab aku tak tahu.




4.30 pm.


aku dah selesai tawaf KLIA 3 kali. semua floor. hebat. stamina berpuasa aku tercabar. mat dan minah salleh ghairah menelan kentang goreng mcd dan coke. Aku telan air liur dalam dalam.


"mane kau nieh amira oii" bisik hati ku.


aku taip lagi mesej.tekan tekan


"weyhh, celah mana coffee bean dekat sini kau nieh. mana ada. kau pergi dekat mcd atas sekali kat departure hall, cepat!"


aku dah panas. puasa je buat aku tak mencarut. 




5.00 pm.

1 message received.
open.


"eh angah, lupa lah. aku dekat LCCT. bukan dekat KLIA. lupa bgtau kau. ingat kau dah tahu. aku naek air asia tak naek MAS. sori2."






5.00 pm - 5.30 pm


apa jenis carutan yang tak keluar. bagitau aku












p/s: tak apa. ini ujian berpuasa. tunggu kau amira aku sampai LCCT











6 comments: