Saturday, August 28, 2010

watak pelik

serius! memang tak tahu kenapa. itu lah ini lah sana lah sini lah cakap  lah diam lah. entah lah. apsal dengan diri aku yang hensem ni sekarang. tak payah nak komen lah, memang hensem tahap dewa.


okeyh mungkin hari ni fasa bulan penuh ketensian diri aku. tensen tak tentu pasal. semua benda tak kena. ha meh kacau aku hari ni kalau berani. Penumbuk K.O Muhammad Ali kau dapat. tak masok ICU pulak bulan bulan puasa ni.


aku tak tau sebab apa. sebak saja jantung ni rasa. rasa macam segala bagai. cakap je rasa apa tak ada dalam diri aku sekarang. cukup rasa, semua ada. Sakit hati Marah Kecewa Cemburu Rindu Gembira Seronok kejap2 Puas hati Dilema. Argh serius ntah apa mixture perasaan aku sekarang


Bila pakai kopiah tengok cermin, rasa hensem, rasa nak join maahad tahfiz pon ada.
Pergi bazar tengok yong tau fu sedap, rasa nak berniaga yong tau fu pon ada.
Rasa nak hentak je kepala kat skrin laptop ni sekarang. untung kepala x pecah dapat laptop baru.


tak tahu lah. mungkin aku ni dilema nak sambut hari raya ke hari merdeka.


p/s: pesanan apa lagi. penampar siam nak??

No comments:

Post a Comment