Monday, August 23, 2010

sungai duit

hai semua. ini lah, dah ad blog malas nak update. bila tak ada sibuk nak sign up ntah apa semua.


biasalah manusia. tengok apa orang ada dia pun nak ada. tak nak kalah. macam pondan lah, tengok perempuan ada tetek kau pun nak ada tetek, padahal lelaki. bodoh.


okeyh, aku bukan nak cerita pasal pondan or tetek or whatsoever yang seangkatan dengan itu. sini bukan laman lucah okeyh. ahad hari tu aku pergi  sg wang bukit bintang. dengan ayah. saja tak nak drive, duit minyak pon save, tol tak payah bayar. yang sebenar aku dah pokai.


pergi nak cari baju sehelai. kan murah dekat situ. dah sampai. mak aihh. bau vavi!! ramai gila cina. dah ramai cina so ramai lah amoi kan. bila dah banyak amoi semakin terang lah kemiskinan orang malaysia ni bila pakai baju tak cukup kain kan. atau mungkin baju tak cukup kaen lagi mahal zaman ni. itu aku musykil. melayu pon apa kurangnya, stok nak berlumba tunjuk tetek jer perempuannya. so. pahala puasa aku pon kurang lah kan. bagos.


aku masok kedai 70's. setelah sekian lama tak jejak situ. tengok belek tengok belek try cabut pandang cermin. ok tak ada. blah. singgah vespa. ok tak ada. dah mnyampah baju kat sini. pergi hujung stor. banyak baju comel2 gitu. design pon okeyh. ok cari. dapat sehelai. 20 ringgit. dah siap bayar. nak gerak keluar.


"bang baju macam budak tadi tu beli ada lagi x?? aku terdengar..
 "sori dik, tadi tu last"


urm.biasalah manusia. tengok apa orang ada dia pun nak ada. tak nak kalah. macam pondan lah, tengok perempuan ada tetek kau pun nak ada tetek, padahal lelaki. bodoh.


aku keluar sg wang. pergi lot 10. masok Jara *bukan nama sebenar kedai. saja jalan. tengok apa cantik.
Pap!! terpandang. sorang cina pakai jaket kulit. bukan pandang cina tu lah sakai. pandang jaket kulit tu.
cantik pulakk. aku pon. beli satu jaket kulit jenama Jara kat situ.




urm.biasalah manusia. tengok apa orang ada dia pun nak ada. tak nak kalah. macam pondan lah, tengok perempuan ada tetek kau pun nak ada tetek, padahal lelaki. bodoh.

p/s: masok kereta..kata ayah.."### ratus masok ASB lagi bagus dripada beli jaket. kita memang negara sejuk"

No comments:

Post a Comment