Tuesday, July 13, 2010

wahhh!!


ape yang wahh nya??
yelahh..dah ada blog lahh sekarang!!

haha..ape ni weyh adha??dulu kau kata kau benci membaca2 blog2 nieh..apatah lagi mahu membikin nyaa bukan??uuuhhhh..itu duluu..time dulu2..manusia berubah kan mengikut peredaran masa yang berjalan nieh..actually kebosanan mendorong aku membikin blog nieh..
yelahhh..six month cuti weyhh..apa mau buat..kalau ibu mengandung kembar enam pun tak dapat cuti sampai 6 bulan lah..haha..gilaaa dow!!!
so sementara aku free gilak nieh,nak try jugak lah kan..yelah plak ann..kawan2 aku sibuk memblogging2..wahh..mana bleyhh..pakcik taknak kalah ar kann!!haha

so..im blogger now
who are you?who care..



4 comments:

  1. aku cuti 3 bulan je knapa kau cuti lama lama haa?

    ReplyDelete
  2. sbb aku tkar dari wt chemical ke aviation..so kene tggu next intake..huhuhuh

    ReplyDelete
  3. haha. klaka plak tgk ko da ade blog. igt ta men menda alah cmnie :PP

    ReplyDelete
  4. hahaha..bosan dow..aku tercangak sorg2 kt umah xde wat pape..

    ReplyDelete