Tuesday, July 27, 2010

haha..kaki bangku!

malu kan jadi kaki bangku..yess..memang malu kalau aku..tapi itulah yg peribahasa yg telah dilemparkan kepada aku..wahhh..WTF!!arghhh..marah btol ko ni adha..

nak cerita dekat sini..my friends punya friend kira kawan aku punya kawan lah..haha,fham kan..kitorg lepak di suatu petang..and ma friend cakap jom la kan maen futsal mlm ni..hoh why not..aku pon memang tgh free gilaaa!aku pon cakap..takde hal lah..ok2..so member die 2 pon orait gak lah..and ade gak lah budak2 laen yang nak maen..lepas abis minum sume aku pon g byar kt kaunter..dan ketika aku berpatah balik pulang ke meja setelah selesai membayar.."pandai ke member ko tue maen bola??macam kaki bangku jer"..mulut jenis ape brader ni..die x sedar aku kt belakang die..fuhh..tercabar pakcik..come on babe,blom maen mulut ko dah berbicara macam anjing!(macam marah sangat ke aku ni??)YE!!memang aku marah gila!cakap belakang plak tue an..so aku pon buat x tahu..minum air sket pas2 masing2 gerak ah..pukul 9 sport planet kajang..itulah janji kitorg..

9 malam..di sport planet kajang..
okeyh..semua sampai..alhamdulillah..tapi ramai gak la yang aku x kenal..yang aku kenal just 3 orang termasuklah mamat yang mengatakan aku kaki bangku tadi..aku berfikir dalam hati..bley ke aku maen lagi..dah lame x maen ni..last maen pon sket2 kat MICET dulu..tp x pelah..maen je lah..
wahh..ble maen..alhamdulillah..bakat aku x hilang lagi..tapi stamina x mcm dululah kann..yang paling aku puas ati malam tu,3 kali aku dapat ole mamat yang kate aku kaki bangku 2..and die pon haram x bgos maen..shit lah..mulut ko same ngan kaki kau lah!!lepas je abis maen kitorang lepak minum kat ibrahim maju bandar teknologi..n sume dak2 tu ajak aku maen lagi pasni..n budak yang kata aku kaki bangku 2 dok senyap menyembah teh o ais die..tunduk tengkuk patah..katenye die maen x bgos lah mlm tu..ooo..hmm..ape2 lah..

p/s: ini bukan cerita mengangkat or meninggi diri..ini cerita mulut kasi sama dengan apa lu bikin lah!
     : tak baek lah kawan cakap belakang..
     : tak perlu or othr word sewajibnyer tak memandang rendah ke atas orang laen!
     : satu lagi..x kenal maka x cinta sayang..
      




3 comments:

  1. hahaha...
    kuang aja betul mamat tu kata member aku kaki bangku, dia lom knal lg bdk smap cmner.
    len kali ko rembat je bola kat mulut dia kasi snyap sket.
    p/s:stamina kurang=perut buncit?

    ReplyDelete
  2. wahhh bagus kau bercerita en..mmg xstraight to the point..haha pndai membuang mse..xsia2 ckgu tadika ajar dlu en..hehe

    ReplyDelete